U bent hier

Bestuur

De NBTG heeft een algemeen bestuur. Het bestuur houdt zich bezig met de lopende zaken en vergadert één maal in de zes weken. Het overleggen over de regelgeving en uitvoering van de tolkvoorziening is een van de kerntaken van het bestuur. Het bestuur bestaat volledig uit vrijwilligers. Het bestuur wordt ondersteund door twee parttime, freelance krachten; een bureaucoördinator die ook de financiële administratie verzorgt (Minke Salomé) en een beleidsmedewerker (Monica Hübner) die ook de communicatie verzorgt. Daarnaast worden, indien nodig, projectgroepen ingericht. Het bestuur van de NBTG wordt gevormd door:

Nanette Huijs, penningmeester

Portefeuilles: penningmeester, IGT&D, contactpersoon PZO

E-mail: penningmeester (at) nbtg.nl

Yvonne Jobse, bestuurslid

Portefeuilles: Dove Tolken, Landelijke regeling, internationale contacten, wetenschappelijk onderzoek, Interpres
E-mail: y.jobse (at) nbtg.nl

Wieteke van Genderen, bestuurslid & voorzitter a.i.

Portefeuilles: personeel, externe relaties, tolkvoorziening
E-mail: w.vangenderen (at) nbtg.nl

Maike van Raam, studentbestuurslid/secretaris

E-mail: m.vanraam (at) nbtg.nl

Winnie de Beer, bestuurslid

Portefeuille: professionalisering
E-mail: w.debeer (at) nbtg.nl